• ΤΕΑ INTERAMERICAN

    Λ. Μεσογείων 2
    24ος όροφος, Αθήνα 11527

  • 2109461094

    info@teainteramerican.gr

  • 8:00-16:00

    Δευτέρα - Παρασκευή

Αθήνα, 26/10/2015

Αγαπητά Μέλη,

Με ιδιαίτερη χαρά σας παρουσιάζουμε μία νέα υπηρεσία του ΤΕΑ Interamerican με την οποία εισάγεται   στην λειτουργία του Ταμείου μας η Διαδικασία Διαχείρισης Παραπόνων.

Πιό συγκεκριμένα, σε περίπτωση που επιθυμείτε να υποβάλλετε κάποιο παράπονο στο ΤΕΑ, :

  • Στέλνετε με e-mail στον Διευθυντή του Ταμείου (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.) περιγραφή του παραπόνου με κοινοποίηση στον Πρόεδρο του Δ.Σ. (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.).
  • Ο Διευθυντής  σας ενημερώνει με e-mail εντός 5 εργάσιμων ημερών για τις ενέργειες που θα γίνουν από πλευράς Ταμείου και για το χρονοδιάγραμμα αυτών των ενεργειών.
  • Σε περίπτωση που κρίνετε ότι οι ενέργειες του Ταμείου δεν επιλύουν το θέμα σας, έχετε την δυνατότητα να αποταθείτε με e-mail στον Πρόεδρο του Δ.Σ.
  • Ο Πρόεδρος   σας ενημερώνει ενός 5 εργάσιμων ημερών για τις ενέργειες που θα ακολουθήσουν.
  • Σε περίπτωση που δεν ικανοποιηθεί το παράπονό σας και αυτή τη φορά, έχετε την δυνατότητα να ζητήσετε ακρόαση από το  Δ.Σ. το οποίο θα πάρει την τελική απόφαση γιά τον τρόπο διευθέτησης του θέματος. Και αυτό το αίτημα θα πρέπει να υποβληθεί ηλεκτρονικά στον Διευθυντή με κοινοποίηση στον Πρόεδρο του ΤΕΑ.

Είμαστε στη διάθεσή σας γιά οποιαδήποτε διευκρίνηση ή πρόσθετη πληροφορία.

Με εκτίμηση

Ανδρέας Παναγιώτου